Sunt deseori intrebata ce aplicatii si programe folosesc pentru a ma organiza mai bine si m-am gandit ca ar fi util sa creez o lista a lor si la ce anume le folosesc.
1. WUNDERLIST
Aplicatia aceasta mi se potriveste manusa, desi multi zic ca este prea complexa. Pentru mine este perfecta pentru listele de task-uri pentru ca:
*le pot programa dupa zi si/sau ora
* foarte important pentru mine – le pot programa sa fie repetitive. Daca am un task care trebuie sa se repede la fiecare 5 zile sau la fiecare 3 ani, in fiecare zi de 4 a lunii sau in fiecare duminica, rezolv rapid pe Wunderlist.
* pot alege sa imi trimita notificari (offline sau online)
* poate fi accesat de pe orice calculator si este aplicatie si pe telefon
* este gratuit (se platesc doar optiuni suplimentare, dar eu inca nu am avut nevoie)
2. EVERNOTE
In Evernote stochez texte, precum articole pe care vreau sa le citesc, retete sau proiecte DIY.
Am totul organizat in albume (de exemplu Retete – cu subcategorii pe feluri de retete: micul dejun, prajituri, retete cu pui, retete de gratar etc), dar ma ajuta si sistemul foarte bun de cautare. De exemplu, daca vreau sa gatesc ceva cu praz, dau search si el imi gaseste toate retetele cu praz salvate de mine.
De ce imi place:
*pot stoca organizat informatie
* in lista imi apare poza in thumbnail si stiu ce e in document
* cand dau copy-paste se salveaza automat si linkul
* pot face si liste cu casute de check
* pot face si tabele
* se poate accesa de pe orice calculator si are aplicatie pentru telefon
* este gratuit (se platesc optiuni suplimentare)
3. GOOGLE KEEP
O aplicatie mititica pentru liste scurte. O folosesc mai ales ca lista de cumparaturi.
*foarte simplu de utilizat
*listele pot fi impartite in categorii dupa tag
*nu se prea pot ordona
*se pot share-ui cu cine vreti
*se pot accesa de pe calculator sau telefon
*este gratuit
4. GOOGLE DRIVE
Aici stochez fisiere excel sau poze. De exemplu, am impartit in categorii si strang materiale de activitati pentru Natalia dupa tematici (mai ales foi de colorat, fise etc).
*se organizeaza foarte usor in fisiere
*datorita lui nu mai am nevoie de Office pe calculator (lucru doar online si export)
*pot share-ui cu cine doresc (de exemplu, am un fisier excel cu un plan si il share-uiesc cu colaboratorii de la un proiect)
*il pot accesa de pe orice calculator sau de pe telefon
*este gratuit
5. Pomodoro Challenge (pentru android)
O aplicatie simpatica pe care o folosesc pentru a ma focusa cate 15 minute pe un task anume (va voi povesti in viitor mai multe despre asta).
Sunt multe aplicatii de genul acesta, mie imi place acesta anuma pentru ca are statistici.
*permite maxim 4 proiecte in varianta gratuita
6. CoPrinted
Ce treaba are un site de invitatii (de nunta) cu organizarea mea? 🙂 Pentru ca imi place sa am liste frumoase! 🙂 Si majoritatea listelor de pe acest blog sunt realizate acolo.
Ca de exemplu aceasta de aici sau de aici.