
Pacat ca mai apoi si-a pierdut din aceasta verva si a ajuns doar sa para scrisa doar de dragul de a umple cele aproximativ 300 de pagini conventionale.
Romanul se concentreaza in jurul eforturilor lui Octave de a construi o noua campanie unui nou iaurt de la Madone (da, da, suna cunoscut! :)). Cautand sloganul perfect isi aminteste de cel de la Hyundai „Pregateste-te sa o vrei” si astfel descopera cea mai ascunsa forma de tortura la care este supus consumatorul/clientul/ publicul/omul care sta in fotoliu in fata televizorului si inregistreaza inconstient ceea ce ii spun altii:
„HYUNDAI.PREGATESTE-TE S-O VREI. Este cel mai ciudat. Odinioara cand oamenii erau torturati, li se spunea „ai sa vorbesti”; acum, „ai sa vrei„. Durerea e mai mare pentru ca e mai obsedanta.”
Coperta asta e mult mai interesanta decat cea pe care o avea exemplarul de la SdC 🙂
pfaiii eu am vazut cartea asta „scumpita”..evident avea si alt titlu in functie de pret
@ carina – coperta aia nu am gasit-o in rezolutie ok 🙂
@ numaplictisi – titlul difera de la tara la tara – l-am gasit in franci si euro. la noi a fost si in lei si in ron :))